Instagram ha donat un pas més enllà en el servei que ofereix com a xarxa social i permetrà comprar des de l'aplicació. Aquest pas emprés per la empresa propietat de Facebook, de moment només serà operatiu als Estats Units

Fins ara, Instagram permetia etiquetar un producte i quan l'usuari hi entrava, la plataforma el reconduïa a l'enllaç de la pàgina web del producte desitjat. Amb aquesta actualització els usuaris podran accedir directament a la compra del producte des de la plataforma d'Instagram, cosa que farà més àgil el procés. Aquells perfils que permeten la compra de productes, en els seus enllaços s'hi observarà un símbol blau que acompanya la publicació. 

L'aposta d'Instagram per l'e-commerce business busca entrar a la cursa comercial amb potències de venta a la xarxa com Amazon

Tal i com va avançar The Wall Street Journal, aquesta mesura inclou per ara unes 20 empreses entre les quals hi ha Nike, Michael Kors o Zara. A canvi d'aquest servei, Instagram farà un càrrec a les empreses per cada transacció realitzada.