De qualsevol manera, Apple sempre busca la manera de ser notícia, i és que quan una empresa compta amb un capital de 3.000 milions de dòlars, si parla –o fins i tot no ho fa- es converteix en notícia.

Encara que la fira de Las Vegas no va comptar amb la participació directa d'Apple, es van donar a conèixer tants avenços que ens conviden a pensar que el iPhone14 no serà la màxima ben plantada de "la poma" per a aquest 2022.

iPhone14

iPhone14

Segons Mar Gurman, analista de Bloomberg, les noves ulleres d'Apple, Apple Glass, poden ser la bomba d'aquest mercat. Aquest nou producte serà per sobre dels 2.000 euros per unitat. Tanmateix, assegura que les ulleres seran un producte d'ús limitat, no seran per a "tot un dia".

Probablement les ulleres et permetran accedir a videojocs, xarxes socials, comunicació i també consum, però no seran unes ulleres que utilitzaràs durant 10 hores seguides per només posar un exemple.

Apple Glass

Apple Glass

Processadors i funcionament

No és la primera vegada que es parla de les ulleres d'Apple, i és que tenen anys en construcció, però els problemes de rescalfament són les que han retardat la seva comercialització.

El producte en un primer moment, sembla que comptarà amb càmera, programari i un xip model M1Pro del Macbook Pro. Els qui utilitzin les ulleres obtindran imatges i dades en resolució 8 K.

Per descomptat, el preu serà elevat, però no és la primera vegada que Apple ofereix productes de costos més elevats que la competència. Avui dia, les Facebook Oculus Quest són demandades, però des de les oficines d'Apple busquen ser les primeres del mercat.

Facebook Oculus Quest

Facebook Oculus Quest

Es creu que l'Apple Glass sortirà en aquest 2022, i com a màxim, demoraran fins al 2023, però les unitats que aspira vendre la companyia en la seva primera versió arriben entre els 2,5 i 3,5 milions d'unitats. Per poder fer un ús personal de les ulleres, es donarà reconeixement de l'iris, control de veu i fins i tot detecció de l'expressió facial del rostre.

El nom és importantíssim a l'hora de comercialitzar algun producte, es diu que els noms que es manegen en la companyia en promocionar-les seran Apple Lens, Apple Google o Apple Vision.