T'has preguntat com és el consumidor digital de béns i serveis mitjà? Doncs segons un estudi elaborat per Twilio, multinacional especialitzada en solucions de fidelització de clients; té un perfil molt definit: dona d'entre 45 i 54 anys, amb títol universitari i ocupació a temps complet.

 

Com s'ha realitzat l'estudi?

L'informe s'ha realitzat a partir d'una mostra de persones que van contractar durant la setmana prèvia ala realització de l'estudi un producte o un servei online. L'estudi evidencia que el comprador digital medi|mitjà accedeix a Internet a través de diversos canals i que un 40% d'ells accedeix a continguts informatius online de manera habitual. El 24% de les persones enquestades valora que la marca intenti mantenir una relació "personalitzada" amb elles.

Ressenyes online

Les ressenyes online només són importants a l'hora de decidir una compra per al 16% dels enquestats i el 12% recomana únicament marques que li han dispensat una bona atenció. Compte, així i per tant, més l'experiència que la qualitat del producte. El xat és el canal preferit per al 12% dels enquestats, el 15% compra dins d'aplicacions i la majoria s'informa de l'actualitat vinculada a les seves marques preferides a través d'Instagram, Twitter i Facebook. El 33% dels enquestats fa servir el correu electrònic per realitzar consultes i rebre informació de les empreses. Twilio actualment compta|explica amb més de 300.000 clients a 180 països, que van, explica l'empresa, "des dels sectors de l'automoció, financer, retail, sanitat i fabricació, fins a les companyies natives digitals i d'alta tecnologia".