Apple s'alia amb LG per llançar timbres, panys i càmeres per a l'Home Hub d'Apple

Apple està planejant introduir al mercat un nou dispositiu dedicat a la domòtica. Batejat per molts mitjans com a HomePad, aquest dispositiu seria una mena de combinació entre les bondats d'un HomePod, un iPad i un Apple TV.

Però ara, a més, la companyia està treballant amb LG Electronics per dissenyar altres accessoris de domòtica que s'integraran amb els serveis d'aquest Home Hub d'Apple que, per cert, podria arribar al mercat aquest mateix mes d'octubre de 2026.

Apple inclourà més productes de domòtica al seu catàleg

Segons la informació més recent de Bloomberg, Apple ha col·laborat en el desenvolupament d'una sèrie de dispositius de domòtica fabricats per LG. El fabricant està creant un timbre amb càmera de vídeo, un termòstat, un pany intel·ligent, un sensor de temperatura, una càmera de seguretat d'interiors, una altra per a exteriors i una altra amb focus.

Apple no s'esmenta en els documents del desenvolupament d'aquests nous productes de domòtica, però des de Bloomberg asseguren que la companyia està darrere del seu desenvolupament i que aquests dispositius formaran part de l'ecosistema del HomePad.

La pantalla inteligente con altavoz de Apple, podría llamarse HomePad
La pantalla intel·ligent amb altaveu d'Apple, podria anomenar-se HomePad

Una estratègia molt interessant que permetrà a la firma del logo de la poma mossegada ampliar el seu ecosistema de domòtica sense assumir tots els costos de producció ni la complexitat que suposa fabricar aquest tipus d'accessoris per a la llar. D'altra banda, al mateix temps, d'aquesta manera Apple també ha pogut mantenir en secret el projecte. Encara que les filtracions sempre acaben arribant.

Les últimes notícies suggereixen que la companyia dirigida per John Ternus, nou CEO d'Apple, podria celebrar un esdeveniment especial en streaming el dia 13 d'octubre. En l'esdeveniment, es diu que la companyia californiana presentarà un HomePod mini, un Apple TV 4K i la pantalla intel·ligent batejada com a HomePad pels mitjans. Aquest hub de domòtica tindria una pantalla de 7 polzades, altaveus incorporats i una càmera FaceTime HD.

No seria la primera vegada que Apple i LG treballen en un projecte comú. De fet, actualment, la firma de Cupertino usa molts components de LG Display en productes del seu catàleg i ambdues es van associar per llançar els monitors ultrafins amb resolucions 4K i 5K per a Mac. Veurem com acaba aquesta col·laboració i quins productes s'integren amb el nou Home Hub d'Apple.