Sembla que ha arribat un moment del que ningú no s'esperava, si bé Amazon va ser una de les empreses més rendibles dels últims anys gràcies als seus serveis de lliurament en moments de pandèmia, continua fent incursions en nous mercats.

L'empresa d'Amazon continua buscant maneres d'augmentar la seva capital, i en aquesta oportunitat, van presentar una botiga de productes exclusius de la marca, Curiós, no?

Què es podrà trobar a Amazon Style?

Sí, aquest serà el nom de la botiga física que obrirà a Califòrnia en aquest 2022. La botiga serà una de les més modernes del món, comptarà amb prestatgeries plenes de codis QR, mercaderia que serà demanada des de l'emprovador i moltes més innovacions.

Botiga|Tenda física d'Amazon

Botiga física d'Amazon

La botiga s'ubicarà en el centre comercial The Americana at Brand a Los Angeles. Des de ja, la curiositat i expectativa per aquesta nova botiga està creant moltíssim soroll als Estats Units i el món en general.

Funcionament de l'Amazon Style

L'empresa, amb l'objectiu d'oferir una experiència totalment nova als seus usuaris, s'ha enfocat en crear una botiga diferent a les altres. No serà necessari pagar per caixa amb efectiu o targetes, ho podràs fer de forma biomètrica i en diferents punts del magatzem.

Amazon preveu utilitzar la informació ja recollida per part de la companyia a les seves plataformes digitals (des d'Amazon Prime, fins a les ordres d'Alexa) i partint d'això, oferir productes, eines i serveis que es trobin disponible a la seva botiga per als compradors.

Amazon Style

Amazon Style

Competència per als grans magatzems

Des de ja, Amazon ha promès als usuaris que aquesta nova botiga comptarà amb peces i accessoris de centenars de marques, permetent que els qui assisteixin, tinguin una gamma d'ofertes tan estesa com al web.

La raó de ser d'Amazon en un inici ha estat la venda d'articles per internet, és per això, que aquesta botiga també tindrà disponibilitat de comercialitzar la mercaderia a través del web.

El món canvia i Amazon també, per més que són una de les marques més associades a la tecnologia i la innovació, les botigues físiques continuen sent un terreny fèrtil.