"Mai més". En tots els idiomes i amb tons diferents, els usuaris de Vueling asseguren que no tornaran a viatjar amb l'aerolínia i continuen carregant contra la companyia per haver-se trobat immersos en una nova jornada de endarreriments i cancel·lacions que, per a més inri, coincideix amb el primer dia de juliol i l'inici de les vacances d'estiu de moltes persones.

Les xarxes socials tornen a conformar-se com a un abocador de les queixes dels clients que es troben desemparats davant les poques facilitats que els posa el servei d'atenció al client.

L'estand de l'aerolínia de l'Aeroport del Prat torna a estar col·lapsat amb desenes de persones que continuen esperant que algú els doni una explicació i els informin sobre si sortirà el seu vol i, en cas que sigui així, amb quant de temps de retard.

Molts usuaris han assegurat que "mai més" volaran amb aquesta companyia.

Altres consideren que l'aerolínia els ha "arruïnat" el viatge perquè fa dues hores que esperen i el vol continua sense sortir. "Mai més", diuen enfadats.

Hi ha qui ha hagut d'esperar tres hores i, altra vegada, garanteixen que no tornaran a comprar vols d'aquesta companyia.

Altres encara sumen més temps i ja fa quatre hores que esperen impacients a l'Aeroport del Prat.

I és que hi ha hagut qui s'ha assabentat de l'endarreriment del seu vol només cinc minuts abans d'embarcar i s'afegeixen a les queixes sobre que la companyia els ha "arruïnat les vacances i reunió familiar".

No només es troba afectat l'aeroport de Barcelona, sinó tots aquells vols que el tenen com a destí. Alguns s'han trobat amb un retard de cinc hores en el seu vol i ara només esperen alguna compensació...

D'altres han hagut de passar la nit a l'aeroport "sense dormir", després que els hagin retardat el vol més de 10 hores i d'haver pagat 650 euros per un vol d'anada i tornada.

Molts es queixen que la companyia els continuï enviant ofertes i publicitat, mentre bull la polèmica.

Un altre gran nombre de persones no paren de carregar contra el servei al client, que el qualifiquen de "lamentable i penós".

Finalment hi ha hagut qui ha transformat l'empipament en humor i han assegurat que "Vueling està arribant al nivell 9 d'odi en el Milletòmetre".