Twitter Blue, el servei de pagament mensual de Twitter, ja és una realitat. Aquest nou servei de la xarxa social, oferirà als subscriptors funcions exclusives, incloent l'opció de desfer i editar tweets i que inicialment estarà disponible a Austràlia i el Canadà, segons ha confirmat la companyia, les accions del qual pujaven més d'un 2% en Wall Street.

En concret, el nou servei 'Twitter Blue estarà disponible des d'aquest mateix dijous al Canadà a un preu de 3,49 dòlars canadencs al mes i a Austràlia a un cost de 4,49 dòlars australians al mes. Segons la premsa, 'Twitter Blue estarà disponible als Estats Units a final d'any a un preu de 2,99 dòlars mensuals.

"Escoltarem els comentaris i crearem encara més funcions i avantatges per als nostres subscriptors al llarg del temps", ha recalcat la companyia, que va assegurar que la versió gratuïta de Twitter no desapareixerà en cap cas "Aquesta oferta de subscripció està destinada simplement a agregar funcions millorades i complementàries a l'experiència de Twitter ja existent per a aquells que el desitgin", va indicar la companyia.

Quines són les millores de Twitter Blue?

En primer lloc, els usuaris d'aquest nou servei, podran tenir carpetes de tuits favorits, per tant serà possible organitzar els nostres tweets favorits en diferents carpetes per després poder accedir-hi més fàcilment. A més, també es podran desfer i editar tuits, de fet, a què podrem accedir és a la capacitat de desfer o modificar un tuit en els 30 segons següents a la seva publicació.

Una de les funcions més demandes a Twitter ha estat que es facilités la lectura dels fils, i a Twitter Blue podrà fer amb el "mode lector", que permetrà millorar l'experiència de lectura dels fils de Twitter mitjançant aquesta manera en què es facilita el gaudi del format fent que els missatges del fil "s'uneixin". A més, també inclou altres novetats com personalitzar la icona de l'aplicació a la pantalla d'inici o més colors per a l'aplicació.

En el primer trimestre de 2021, Twitter va obtenir un benefici net de 56 milions d'euros, davant les pèrdues comptabilitzades un any abans, mentre que va elevar un 28,3% els seus ingressos, fins als 848 milions d'euros. La xarxa social va tancar el primer trimestre de l'any amb un total de 199 milions d'usuaris mensuals actius, davant els 192 milions del trimestre anterior i els 166 milions del mateix període de 2020.