Ryanair ha assegurat en un comunicat que va tenir coneixement de l'incident racista que va tenir lloc en un dels seus vols l'endemà dels fets. La companyia aèria ha exposat que va informar d'aquest vídeo i de l'incident racista a la policia d'Essex de l'aeroport de Stansted el dia 21 d'octubre i que van donar també una còpia i detalls dels passatgers implicats als agents. 

Segons ha apuntat Ryanair això refuta comentaris on s'acusa a la companyia de no actuar "ràpidament" o de manera "apropiada".  També han expressat que fins ara han preferit no donar detalls sobre el tema als mitjans de comunicació, malgrat les insistències, per no interferir en la investigació. 

Constata que la tripulació de cabina era conscient que aquests dos passatgers s'estaven discutint però que no sabien quin era el motiu "perquè no estaven presents quan el passatger va fer comentaris racistes a la dona". I acusen que malgrat que el vídeo s'havia enregistrat amb un telèfon mòbil, no s'havia mostrat a la tripulació del vol. Detallen que no van tenir coneixements de l'incident fins que se'n va fer un ampli ressò a les xarxes socials. 

Per altra banda, comenten que van decidir separar als dos passatgers ja que es un procediment habitual quan els tripulants veuen que hi ha una discussió. Ryanair recull que va enviar un correu electrònic i per carta disculpes a la dona i també que havien posat al corrent a la policia d'Essex de l'incident.