Un altre matí que arrenca amb incidències a la mobilitat. Des dels voltants de les 7 del matí la L5 del metro només circulava entre les estacions de Cornellà Centre i Diagonal i entre la Sagrera i Vall d'Hebron; per tant, no circulaven trens entre Diagonal i la Sagrera. La incidència s'ha solucionat al cap de 20 minuts.

A més, també hi ha hagut problemes a les línies de Rodalies, més concretament a la R4. Adif ha informat des d'aquest dimecres a primera hora que els trens de la R4 de Barcelona registren 7 minuts de retards degut a una incidència en la infraestructura entre Els Monjos i Vilafranca del Penedès. S'ha solucionat sobre les 8:45 h.

La petició del Govern davant el gran nombre d'avaries

El Departament de Territori reclamarà al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana el cost de posar busos en diferents línies de Rodalies afectades per talls i incidències. Concretament, es tracta dels corredors de Vic, Vilafranca del Penedès i el Garraf, respectivament. A l'R3, la Generalitat destinarà cinc busos de reforç a la línia exprés cat e12 entre Vic i Barcelona quan comencin els talls per les obres de desdoblament. S'activaran durant tres mesos i s'activaran si la demanda ho requereix. Pel que fa a Vilafranca, la línia exprés e6 ha registrat un augment de la demanda del 30% en comparació al 2019 pels talls que pateix l'R4 arran de les obres del corredor mediterrani. En concret, Territori reclamarà més de 650.000 euros.

La redacció d'ElNacional.cat està treballant per ampliar aquesta informació. Per llegir l'última hora de la notícia, actualitza la pàgina