Polèmica pel nou anunci de Pepsi, que ha acabat amb una retirada de la publicitat i amb una disculpa de l'empresa. El nou contingut publicitari d'aquesta marca de refrescos ha estat fortament criticat als Estats Units en considerar que frivolitza amb la lluita contra el racisme

En ell, s'hi veu la model Kendall Jenner que deixa una sessió de fotografies per sumar-se a una manifestació que hi ha al carrer. Un cop a la protesta, Jenner agafa una llauna de Pepi i acaba oferint-la a l'agent. 

La imatge final de l'anunci recorda a la famosa imatge de de la manifestant Iesha Evans, que va ser detinguda en una manifestació per acostar-se a la barrera policial. Una imatges que ha esdevingut símbol de la lluita contra la violència racial als Estats Units. 

Justament aquesta comparació ha sigut la que ha provocat l'allau de crítiques, ja que molts consideren que és frivolitzar amb la lluita contra el racisme i les minories de l'organització Lives Matter, un moviment que va sorgir després de la mort de joves negres a mans de policies blancs. 

Pepsi ja ha sortit al pas de la polèmica, retirant l'anunci i demanant disculpes. Segons l'empresa, el seu objectiu era projectar una imatges "global d'unitat, pau i entesa" i que en cap cas "era treure-li importància a cap problema seriós". Uns objectius que "clarament" no s'han complert, pel que han demanat disculpes i han assegurat que eliminaran el contingut i frenaran altres llançaments.