La Policia ha detectat el primer cas del perillós joc "La balena blava" després que la directora d'un centre educatiu de Palma de Mallorca alertés que una alumna, menor d'edat, podria haver-se iniciat en aquest joc.

Així ho han informat fonts de la Policia Local de Palma, que han detallat que la directora del centre educatiu va enviar un correu electrònic a la Policia alertant d'aquest possible cas. A partir d'aquí, els cossos policials de la ciutat han fet un informe que, posteriorment, ha passat a la Policia Nacional que serà l'encarregada de continuar amb la investigació. 

Les mateixes fonts no han pogut donar més detalls sobre el cas o sobre l'estat de la jove, però ahir dilluns, el diari local Ultima Hora, publicava que la menor, d'uns 13 o 14 anys, presentava talls molt significatius en un dels seus braços. 

El joc de la "La balena blava" consisteix en complir 50 proves, una per dia. Aquest és l'objectiu principal del perillós joc, que s'ha estès per tot el món, i que incita els adolescents a través de les xarxes socials a superar diferents reptes macabres que els obliguen a autolesionar-se per acabar suïcidant-se. Entrar al joc suposa un greu risc perquè, si no compleixen amb alguna de les proves, amenacen els participants amb fer mal a les seves famílies.