IQOS, la marca per a usuaris adults de nicotina que impulsa un futur lliure de fum, continua la seva aposta per la innovació i el disseny amb el llançament de l'Edició Limitada IQOS ILUMA i x Seletti. IQOS s'uneix a la marca italiana de disseny d'interiors fundada el 1964 i coneguda pel seu poder per transformar objectes quotidians en peces extraordinàries i creatives. I és que la companyia s'ha guanyat el reconeixement mundial per la seva capacitat per fusionar art i funcionalitat, i oferir una visió de disseny única i personal que destaca per la seva originalitat i excel·lència.

L'Edició Limitada IQOS ILUMA i x Seletti, és una col·lecció única que combina la sofisticació tecnològica de la marca líder en escalfament de tabac amb la creativitat disruptiva del dissenyador italià, convertint el dispositiu en una peça de disseny contemporani, en un objecte de culte. La col·lecció es va presentar el 13 de novembre a la IQOS Boutique de Serrano amb la presència del dissenyador Stefano Seletti, director creatiu de la seva pròpia marca. El resultat és una edició limitada atrevida, concebuda per Seletti com un objecte de disseny que va més enllà del dispositiu i eleva el moment IQOS a una experiència que desperta els sentits. 

Negre intens, daurat vibrant i l'icònic patró zigzag de Seletti es combinen en una proposta visual i sensorial que convida a descobrir nous detalls en cada mirada. Sota el concepte “Com més mires, més descobreixes”, se'ns convida a endinsar-nos en l'essència d'una col·laboració que busca transformar el quotidià en extraordinari. Perquè la subtilesa mai no va ser part del pla

Accessoris exclusius per a una experiència única

A més dels dispositius IQOS ILUMA i PRIME i IQOS ILUMA i, l'edició limitada inclou accessoris dissenyats sota l'estètica atrevida i característica de Seletti. Carcasses, cobertes i anelles exclusives eleven l'experiència i reforcen la idea d'estil personal, que permet als usuaris expressar la seva individualitat a través del disseny.

Stefano Seletti, director creatiu de la firma, explica que: “La nostra filosofia és la (R.)evolució: sempre cal fer alguna cosa que no s'hagi fet mai. La creativitat és essencialment innovació. La curiositat ens empeny a anar més enllà de les convencions i del que ja es coneix, i crec que sempre cal fer alguna cosa que ningú hagi fet abans.” 

Per la seva banda, Teresa Salvador, Head of Brand Marketing & Portfolio IQOS Spain, afegeix: "IQOS ILUMA i x Seletti és un homenatge a aquells que s'atreveixen a mirar més enllà, a descobrir noves formes de gaudir dels seus moments. Seletti comparteix amb nosaltres aquesta filosofia d'innovació constant: transformar el quotidià en quelcom diferent, inesperat i amb caràcter. Per això, aquesta col·laboració uneix el millor de la tecnologia i del disseny, i reforça el nostre compromís amb crear experiències amb personalitat pròpia".

Amb aquesta edició limitada, IQOS reforça el seu propòsit de transformar el quotidià en extraordinari, convidant els consumidors adults a gaudir del seu ritual amb una mirada diferent, on la tecnologia es converteix també en disseny.