Quinze dies després que Estrella Damm presentés la primera part de la seva campanya d'estiu anomenada 'Ànima', la cervesa catalana treu ara a la llum la segona part que porta el nom d'"Amants". La campanya d'enguany està "centrada en conscienciar a la societat sobre la necessitat de protegir el mar Mediterrani". 

Segons Estrella Damm, aquesta segona part "es presenta com a resposta a la reflexió llançada a la primera part: Si volem mantenir la nostra manera de viure, no hauríem de protegir allò que la fa possible?". Des de la cervesa catalana han exposat que si bé la primera part "mostrava l’emergència ecològica a la qual està exposada el Mediterrani, a 'Amants' es dóna visibilitat a la tasca que duen a terme bussejadors, biòlegs marins, investigadors, ONGs i divulgadors que dediquen les seves vides a revertir aquesta situació i protegir el nostre bé més preuat: el Mediterrani".

La melodia que acompanya “Amants” dona resposta a la lletra d’'Ànima, que parlava de la perplexitat del mar davant la contaminació que pateix. A 'Amants són les veus d’aquelles persones que treballen incansablement pel Mediterrani els qui responen demanant perdó per un "comportament inexplicable" i reivindicant una altra manera de viure. Una resposta a la qual posen veu el cantautor Joan Dausà –qui, a més, és el compositor de la cançó– i el cantant Santi Balmes.

La cançó completa, titulada “Una altra manera de viure” i interpretada per Balmes, Dausà i Rodés –qui va posar la veu a l’ànima del Mediterrani a la primera part–, ja està disponible a les plataformes musicals Spotify, iTunes/Apple Music o Google Play, entre d’altres.

Igual que la primera peça, 'Amants' és una idea original d’Oriol Villar i està realitzada per Nacho Gayán, els quals han rodat l’anunci als espais naturals on es duen a terme les diferents iniciatives mediambientals, situades a Formentera, Mallorca, Tossa de Mar i Grècia.