El sector del taxi celebra aquest dijous, amb moderació, la recomanació per part de Brussel·les que descriu la plataforma Uber com a servei de transport al qual es pot exigir llicència i altres autoritzacions per prestar servei als estats membres. Les opinions de l'advocat general no són vinculants per al Tribunal europeu, que dictarà sentència més endavant, però en la majoria dels casos les seves conclusions coincideixen amb la decisió definitiva.

En declaracions a El Nacional, un dels portaveus d'Elite Taxi, Tito Álvarez, ha mostrat la seva satisfacció indicant el següent: "Després de com ens estan criminalitzant i de les mentides que s'estan dient en gairebé tots els mitjans de comunicació, això és una alenada d'aire fresc per aixecar la moral dels taxistes". 

Álvarez també ha destacat la mobilització que hi haurà el dia 30 de maig a Madrid, ciutat on es manifestaran centenars de taxistes de tot l'Estat per exigir que l'Administració distingeixi entre el VTC i el taxi. 

Segons ha afirmat, la concessió de noves llicències VTC a la ciutat de Barcelona "destrossarien el sector". Per Tito Álvarez, s'està duent a terme un "genocidi" en el sector del taxi i "donaran canya per la via política i mediàtica". 

El 2014 el col·lectiu de taxistes va denunciar Uber a Espanya en considerar que no tenia dret a donar el servei UberPop, que posava en contacte conductors no professionals amb passatgers, perquè ni la tecnologia ni els conductors tenien la llicència o les autoritzacions que exigeix la llei per exercir de taxista.