Un usuari de Twitter ha publicat una conversació telefònica entre una clienta de la companyia Jazztel i la telefonista encarregada d'atendre-la. En aquesta, la treballadora acaba dient "independentista subnormal" a la dona que està a l'altra banda de la línia, pel fet de parlar català. El desenvolupament de la conversa ha tingut un gran ressò a la xarxa social. La clienta ha assegurat que la conversa va ser certa.
-Buenos días
— eric (@ericcatalunya) 10 de febrer de 2018
-Bon dia
-Soy Iziar Resp Dpto Calidad de Jazztel
-Si us plau no truqueu més esteu trucant cada dia
-Y si me habla usted en Castellano igual lo entiendo
-És que estàs trucant a bcn
-..La Subnormal esta..hable hable en Catalán, una Independentista de estas Subnormales pic.twitter.com/Up8mEfhTdU
L'afectada, Maria Àngels, ha explicat a Osona.com que no s'ha enfadat perquè li diguessin independentista, "però subnormal sí". A més a més, ha remarcat que si l'operadora li hagués fet saber que no l'entenia hauria canviat d'idioma.