Ells, campions; elles, cuineres. Així és la nova campanya dels supermercats Carrefour per celebrar el Dia del Nen 2018, que ha despertat milers de crítiques a les xarxes socials a causa del seu contingut masclista. Els usuaris han denunciat el sexisme de l'anunci, ja que reprodueix els estereotips de gènere tradicionals que consideren que la dona ha de dedicar-se a la cuina i que els homes han de gaudir d'activitats com ara el món del motor.

La campanya, que s'ha dut a terme a Argentina, consta de dues imatges. En la primera, de color blau, un nen juga amb un cotxe teledirigit. "Amb 'C' de campió", assegura. La segona imatge, de color rosa, mostra una nena jugant amb una cuina i afirma: "Amb 'C' de cuinera".

Davant l'allau d'usuaris que han carregat amb contundència contra l'anunci, Carrefour ha intentat rectificar i ha assegurat que la campanya es tractava "d'un error". "Demanem disculpes. Ja estem retirant les imatges de les botigues", han piulat.