L'aeroport d'Osca - Pirineus, inaugurat l'abril del 2007, segueix perdent passatgers cada any que passa. Si el 2014 en tenia 262 i el 2015 en tenia 242, aquest últim any n'ha rebut només 95, segons dades proporcionades per AENA. Això suposa una mitjana de 0,26 passatgers al dia durant l'any 2016, cosa que implica un descens de passatgers de -60,7%. 

Aquestes males dades el situen com l'aeroport gestionat per AENA amb menys passatgers de l'Estat, per sota de l’heliport d’Algecires, que l'any 2015 va rebre només 15 passatgers, però aquest any ha aconseguit reunir-ne fins a 136. 

Unes dades molt deficitàries, per les previsions que s'havien posat en aquesta instal·lació. Va costar uns 40 milions d'euros i partia de les previsions de reunir fins a 160.000 passatgers a l'any. Unes dades desorbitades pel que finalment es va acabar complint. L'any amb més afluència de passatgers va ser el 2009, quan hi van haver 6.228 usuaris. El que suposa només un 3,9% dels usuaris que s'hi havien projectat. 

No és, però, l'únic aeroport que registra dades extremadament dolentes per aquest any. Pel d'Albacete només hi passen 1.277 persones a l'any -poc més de 3 persones al dia-, i ha perdut un 5,5% de la seva afluència. Aquest aeroport, però, va tenir un cost molt més reduït que el d'Osca, i s'hi van invertir uns 13 milions.

De fet, dels 46 aeroport i dos heliports que configuren la xarxa d'AENA, deu d'ells han tancat amb pèrdua d'usuaris, entre ells el de Girona. Els que més pèrdues d'usuaris registren, per això, són el de Burgos que té una afluència de 4.482 persones, però ha perdut gairebé la meitat dels passatgers respecte l'any anterior, o el de Salamanca, que n'ha perdut un 32,6% i s'ha quedat amb 15,526 usuaris.

Aquestes dades contrasten amb les de l'aeroport del Prat, que aquest 2016 ha batut un nou rècord, en registrar més de 44 milions de passatgers o assolint-ne un 11% més que l'any anterior.