La campanya 'La meva regla, les meves regles' del Govern ja ha arribat a gairebé 400.000 dones de Catalunya en els tres primers mesos de la mesura. Així ho ha confirmat la consellera d'Igualtat i Feminismes, Tània Verge, durant una visita a l'empresa ZD de Mataró, una de les encarregades de la confecció de les calces menstruals. Precisament, aquest és el producte més sol·licitat a les farmàcies i suposa el 56% del total. Les copes menstruals són el segon producte més demandat, amb el 32%, i per últim les compreses de tela, que significa el 12% dels productes demanats. La previsió del departament és que la xifra de productes menstruals distribuïts augmenti, ja que, de moment, més de 650.000 dones s'han descarregat el QR a l'aplicació la Meva Salut, que és necessari per recollir els productes menstruals reutilitzables de forma gratuïta. 

Èxit de la campanya

La consellera Verge ha tret pit de les dades recollides fins al moment de la iniciativa i ha assegurat que és "un èxit molt destacat". En aquest sentit, ha detallat que hi ha països que han mostrat interès per poder-la replicar. "Som el primer país del món", ha afirmat. A més, ha afirmat que la utilització de les noves tecnologies, com l'ús de l'app La Meva Salut per obtenir el QR, permetrà tenir informació de "primera base de dades en l'àmbit mundial" sobre la preferència dels diversos productes menstruals. 

Verge ha visitat l'empresa ZD de Mataró, que és una de cinc que el Govern ha triat per a la fabricació dels diferents productes menstruals que es distribueixen a les farmàcies catalanes. Així, el Govern vol mostrar la importància de l'aposta per la producció de km 0. A banda de la de Mataró, també es fabriquen calces, copes i compreses a Balsareny (Bages), Sant Cugat el Vallès (Vallès Occidental) i Barcelona. Per la seva banda, el conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, ha celebrat que es tracta d'empreses "arrelades al territori" i que "generen oportunitats en el seu entorn". Torrent ha assegurat que la participació d'aquestes empreses en la campanya sobre la salut menstrual els hi permet donar a conèixer els seus productes a noves usuàries i generar així "recurrència en el consum". I ha afegit que "tanquem el cercle connectant una política de base feminista amb la reindustrialització de Catalunya".