Al Partit Popular no és fàcil guanyar-lo en enginy, i menys quan el pressupost que va gastar en l'anterior campanya en despeses electorals va suposar entorn dels 12 milions d'euros. Aquesta vegada el president del PP, Mariano Rajoy, ha decidit acostar-se als seus seguidors tuitaires a través d'un vídeo que aspira a ser viral, per bé que en el moment de piular-lo ha deixat alguns una mica sorpresos. "La línia vermella".

Després de quatre mesos de negociacions frustrades, els populars s'han erigit estandards del diàleg i la voluntat de superar les diferències amb els seus rivals, per mitjà d'un espot on apel·len a la necessitat de posar-se d'acord davant els assumptes que afecten els ciutadans. Pensions, Estabilitat, Família, Unitat, Innovació i Desenvolupament...

"És inevitable escoltar allò que la gent ens demana, una línia vermella és allò que ho atura tot, és indispensable que les línies vermelles no ens frenin d'allò que volem aconseguir tots. A favor" explica la veu en off. Sembla que amb aquesta estratègia a Gènova volen evitar ser culpabilitzats per haver-se mantingut al marge de les negociacions, i els vets que ells mateixos van posar a qualsevol govern que no fos liderat per ells.

El material que acompanya aquesta iniciativa il·lustra les mesures que proposa el PP com a part del seu programa electoral.