Un regidor del PSC de Sant Joan de Vilatorrada (Bages) va ser identificat ahir dissabte a la tarda en un bar del poble que incomplia l'horari. Àngel Sáez –regidor de Tecnologies, Infància i Joventut- es trobava pels voltants de les 17.30 hores a l'interior del bar 'Avenida', segons ha confirmat a l'ACN l'alcalde, Jordi Solernou (AxSJ).

Tres patrulles de la Policia Local i Mossos es van desplaçar al lloc alertades que hi havia gent consumint a l'interior i van sorprendre una desena de persones dins el local, entre les quals el regidor del PSC. Tothom va ser identificat i també es va denunciar l'establiment per incomplir les restriccions d'obertura.

Solernou ha assegurat que demanarà explicacions a l'infractor: "Això no pot quedar així". "Estic pendent de poder contactar amb ell. No es tracta d'un fet anecdòtic", ha continuat Solernou, que considera que els regidors del consistori no poden incomplir les restriccions "en aquest context de pandèmia sanitària".

El PSC ho nega

La versió explicada a l'ACN per l'alcalde contrasta amb la de la segona tinent d'alcaldia del PSC, Elia Tortolero, que ha rebaixat l'incident i ha assegurat que els fets es van produir abans de les 16.00 hores. Segons Tortolero, Sáez va entrar al bar 'Avenida' cap a les 15.10 hores i va consumir fins a les 15.30 quan l'establiment va tancar. A les 15.40 hores va pagar i va sortir del local, trobant-se amb els agents de la Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra. Els policies van acceptar les explicacions i no hi va haver-hi identificats, segons fonts socialistes.

Un regidor polèmic

Sáez ja havia estat notícia anteriorment per comparar el nazisme amb l'independentisme. En una piulada que va esborrar, el regidor socialista va comparar un esdeveniment nazi amb el concert de Sant Esteve del 2019: "80 anys de diferència, la mateixa propaganda. Que no us enganyin, és feixisme!".

tuit saez