La fundadora de UPyD, Rosa Díez, pateix des d'ahir un problema de falta de cobertura amb la seva companyia telefònica. Veient que després de més de 24 hores el problema no s'ha resolt ha decidit publicar al seu compte de Twitter una queixa directa a l'operadora. "Sigue sin llamar nadie de Movistar. Cero en servicio al cliente", el lamentava la política. 

L'escriptor Quim Monzó, veient la insistència de Díez, li ha recomentat una possible solució: contractar els serveis de Parlem Telecom, l'operadora de telefonia mòbil catalana. "No et decepcionaran", li ha assegurat Monzó. 

Rosa Díez ja havia publicat un primer tuit explicant que havia intentat contactar 7 vegades amb Movistar, sense obtenir-ne cap resposta. "Diuen que “trucarà un tècnic per programar la visita”. Han passat 22 hores y no truca ningú", detallava al missatge. "I, com si se'n fotéssin, he rebut 9 vegades aquest missatge: Comunica'ns aquest problema des de l'app de Movistar", 

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat