El Partit Demòcrata Europeu i Català (PDECat) engega una campanya per presentar “l’esperit” del seu nou logotip i la imatge corporativa. Tot plegat fins que dissabte es faci la presentació oficial de la marca amb què s'identificarà el partit.

Les línies argumentals del nou disseny s'estan començant a apuntar a través de les xarxes -Facebook, Twitter i Instagram- on s’aniran publicant imatges al voltant del nou logo, que ja han començat a circular aquesta tarda.

"Constants, dialogants, eficients, emprenedors" són alguns dels adjectius al voltant dels quals girarà aquest campanya on el partit exhibirà també trets polítics amb què es defineix com "independentista", segons fonts del partit.

L’objectiu és animar els associats del partit a participar en l’acte de presentació oficial de la marca que tindrà lloc dissabte al migdia al CREC del Poble Sec de Barcelona i on seran presents, entre d'altres, el president, Carles Puigdemont, i els màxims responsables del partit.

Procés llarg

Tant el logotip com la imatge corporativa han estat escollits mitjançant un concurs on es van presentar més de 150 propostes. Un comitè d’experts i la direcció del PDECat es van encarregar de la decisió.

El disseny definitiu es farà públic després del complex procés que aquesta formació ha hagut de recórrer des que es va constituir el partit fins aconseguir definir amb precisió el nom amb què s'ha pogut registrar al Ministeri d'Interior.