"Sabeu què significa?". Aquesta és la pregunta que Crida per la Llibertat adreçada al públic estranger que visita Catalunya, una pregunta que va acompanyada d'un llaç groc i del lema "Catalunya en groc" escrit en anglès, francès, alemany i castellà. 

L'objectiu de la campanya, que es posarà en marxa el 4 de juliol i s'allargarà fins el 30 de setembre, és explicar al turisme que Catalunya vesteix de groc: des dels llaços grocs que porta la gent a les solapes, fins als balcons i institucions que també llueixen el groc. Per portar-ho a terme, Crida per la Llibertat demana a les persones que accedeixin al seu web i es descarreguin les infografies que han realitzat, que van acompanyades d'un codi QR que guiarà a l'usuari pels "anhels del poble català", per la història del què ha passat a Catalunya darrerament i, també, "quin és el grau de repressió que estem patint".

D'aquesta manera, la gent imprimirà les infografies i les repartirà pels hotels, restaurants, botigues i altres establiments "per ajudar-nos a fer que la campanya sigui exitosa i que arribi a molta gent".