Un pres engarjolat per conduir begut és el protagonista de la nova campanya contra l'alcohol al volant promoguda pel Ministeri d'Interior. La campanya, sota el nom #Sumatuluz, ens situa en dues discoteques de Barcelona i Madrid, Cocoa i Ghetto respectivament, on molts joves ballen i beuen com qualsevol altra nit fins que, de cop i volta, s'apaguen els llums. És en aquest moment quan, a la pantalla d'ambdues discoteques, hi apareix un home explicant per què està empresonat des de fa més de dos anys.

El protagonista de la campanya és Carlos Rubio, un home de 30 anys que va ingressar a la presó per haver provocat la mort d'un amic seu quan va sortir de la carretera conduint sota els efectes de l'alcohol. Això va passar una nit en què va sortir a prendre unes copes, però al vídeo de la campanya Rubio explica: "Li pot passar a qualsevol, són només un parell de copes i controles, però no és així. Tots hi estem exposats". 

En aquest context, Rubio també explica les conseqüències que va tenir aquell accident, on "quasi perdo una cama, vaig perdre la feina i vaig perdre la meva dona", i avisa que ha de pagar "indemnitzacions tota la vida". Per últim, adverteix que la seva intenció no és "tallar el rotllo" amb la seva història, però que "si pot salvar una vida, haurà valgut la pena". 

La campanya va ser presentada aquest dijous pel ministre d'Interior, Juan Ignacio Zoido, el director General de Trànsit, Gregorio Serrano, i el director de la Fundació Abertis, Sergi Loughney Castells