Segon incident en menys de quinze dies contra una de les benzineres que integra el grup empresarial independentista Petrolis Independents. Després d'un atac a cops de roc contra cartells lluminosos i pintades la setmana passada, en aquesta ocasió es va bloquejar amb un cotxe un dels dos sortidors de l’estació deixant-lo inaccessible per als conductors, segons denuncia l'empresa.
Els fets van tenir lloc dissabte passat al voltant de les sis de la tarda a Torroella de Montgrí (Baix Empordà). Diversos usuaris del servei van fotografiar el cotxe, un model antic de Volkswagen Golf que lluïa un adhesiu d’una bandera espanyola amb un toro. Els testimonis asseguren que el cotxe estava estacionat de manera "clarament intencionada i que no hi havia ningú a dins".
Segons l'empresa, veïns del municipi han identificat el cotxe com a propietat d'una persona coneguda per participar en aldarulls de caire espanyolista en diversos pobles de la zona, entre ells Verges. Joan Canadell i Jordi Roset, copropietaris de Petrolis Independents, afirmen: “Aquestes accions encara ens animen més a obrir noves estacions de servei arreu del país” i anuncien que en pocs dies engegaran públicament una campanya per obrir franquícies.
Un burro aparca el cotxe al davant del sortidor de Petrolis Independents a Torroella de Montgrí pel senzill fet d'impedir un negoci. @PetrolisIndep pic.twitter.com/7mDjKCVmpu
— Ermengol I d'Urgell 🎗️ (@ermengolpunsola) 19 de gener de 2019