La líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, ha retret que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, "executi" el que exigeix el "separatisme" i estigui a les "ordres" del president de la Generalitat, Quim Torra

"És una humiliació", ha afegit en roda de premsa des del Parlament en referència a l'inici dels tràmits per traslladar a Catalunya els presos polítics. Així mateix, ha criticat que "la política penitenciària sigui objecte de negociació política per arribar a la Moncloa".

"Sánchez és un xollo per als separatistes. És el president d'Espanya somiat per al separatisme. Perquè el separatisme exigeix, i el senyor Sánchez executa. Sánchez està a les ordres de Torra i Rufián i això és una humiliació per a milions de catalans i el conjunt de ciutadans d'Espanya", ha manifestat Arrimadas atribuint aquesta actitud al fet que els "deu" haver arribat a la Moncloa. 

A més, ha afegit que quan el president espanyol concedeix una exigència a Torra, ho està fent al "separatisme" i no a Catalunya. "A Sánchez li traurà tot el que vulgui el separatisme perquè està amb les mans lligades i a les ordres de Torra. És vergonyós que compleixi les exigències dels que han donat un cop a la democràcia", ha reblat.