Si hi ha un alcalde a Espanya orgullós dels llums de Nadal de la seva ciutat, aquest és Abel Caballero, l'alcalde de Vigo. El batlle va engegar l'enllumenat nadalenc aquest dissabte i ho va fer al més pur estil Ana Botella quan aquesta va presentar la candidatura de Madrid per als Jocs Olímpics amb una pronunciació en anglès molt qüestionable: "A relaxing cup of café con leche in plaza Mayor", va dir Botella.

Caballero es va presentar davant els seus conciutadans i amb una barreja entre anglès i castellà va anunciar l'inici del període prenadalenc: "La música y la luz van a vivir en Vigo en el árbol in our christmas time". En la mateixa línia, l'alcalde va concloure el seu discurs dient: "Very welcome everybody here" (seria una manera de donar la benvinguda a tots els presents).

El discurs de Caballero és molt entusiasta, i és que ja fa mesos que adverteix de la magnitud de l'enllumenat de la ciutat. El passat mes de setembre, el batlle indicava que el de Vigo seria "El Nadal top d'aquest planeta". Al mateix temps desafiava capitals mundials com Nova York, Tokio, París i Berlín: "Que es preparin".