A Volvo son conscients que d'aquí a uns anys els models 100 × 100 d'elèctrics seran els veritables protagonistes en la immensa majoria de les carreteres dels millors mercats a nivell mundial. És per això que la marca sueca, més enllà d'anar a poc a poc electrificar-lo la seva gamma de models i apostant per aquest tipus de motors, això fa ja un temps per llançar la seva pròpia marca de models elèctrics: Polestar.

Una marca en la que tant Volvo com el gegant xinès Geely tenen el mateix grau de responsabilitat totes i cada una de les decisions. Si bé és cert que Volvo té ja diversos models electrificats i que no són pocs els que de moment ho troba en el sentit a aquesta marca, compte amb el fabricant suec que la idea és que amb el pas dels anys les dues marques es vegin diferenciant encara més, sobretot quant al disseny i la idea dels seus models.

 

Una marca, Polestar, que almenys de moment tan sols té un model a la venda al nostre país, el Polestar 2, un model que pot presumir de ser una barreja entre una berlina i un SUV, una espècie de crossover que comparteix certs elements estètics amb el Volvo XC40.

El Polestar 2 més potent és una bèstia, però té un preu molt elevat

Un model que al seu torn pot presumir de ser un dels elèctrics més atractius en aquests moments quant a la seva gamma de motors. I és que, tal com podem quedar configurats de la marca, el fabricant ha apostat per diverses versions. Una d'elles és una versió en la que aquest model 100 × 100 elèctric compte amb un motor en cada eix i que, a més, compta amb un paquet que augmenta la seva potència total fins i tot els ni més ni menys que 476 cavalls de potència.

 

El millor en aquest cas és que, si bé és cert que estem davant d'un dels models millor dotats de Volvo i de Polestar en tots els sentits, i per molt altres que sigui un dels models més potents, a la marca han continuat apostant pel confort de marxa i la seguretat, pel que per molt que aquest model elèctric sigui una vegada quant a potència, la seva conducció continua sent més que agradable.

El punt negatiu, com no podia ser de cap altra manera sent com és un d'elèctric, prèmium, i amb aquest tipus de motor, és que no és precisament un model barat. El seu preu de partida és de gairebé 60.000€, un preu que molts veuen desorbitat.