Un dels motius pels quals Volvo és una de les marques prèmium més ben valorada a Europa és perquè els suecs, més enllà de fabricar models molt top quant a tecnologia i seguretat, sempre han tingut en el confort u dels seus principals arguments a l'hora de vendre un cotxe.

És cert que altres marques prèmium com Mercedes o Lexus també aposten pel confort en els seus models, però Volvo sempre ha anat un pas més enllà en aquest sentit. I un bon exemple d'això és un model que, malgrat que encara no s'ha presentat oficialment, s'ha convertit en notícia per ser el que molts anomenen un 'hotel de 5 estrelles' per viatjar.

Es tracta d'una de les grans apostes de la marca per al mercat asiàtic, el EM90, un monovolum de grans dimensions pensat per al transport de passatgers i que, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que la voluntat de Volvo és la de convertir-se en una marca cent per cent elèctrica més aviat que tard, és un model que tan sols es vendrà amb mecàniques elèctriques.

El Volvo EM90, el més prèmium per viatjar

Per molt que aquest tipus de models amb prou feines tinguin presència ja a Europa, el mercats com el de la Xina segueixen sent opcions molt buscades. Així, a Volvo no han volgut fer molts invents quant al seu disseny i carrosseria, tenint aquest EM90 les línies habituals dels models d'aquest estil com és el cas del Lexus LM o el Mercedes EQV.

A falta de saber més detalls quan arribi la seva presentació oficial, en les imatges filtrades ja es fa evident l'esforç de la marca per crear un monovolum en el qual el confort i l'habitabilitat siguin els dos principals arguments de venda.

Quant a la seva mecànica, arribarà amb diverses versions, una amb un únic motor i una amb dos motors. Pel que es refereix a l'autonomia, aquest Volvo comptarà amb les famoses bateries de CATL, pel que podrà arribar a tenir fins a 600 quilòmetres d'autonomia, una xifra ja més que considerable tenint en compte el seu pes.

No serà evidentment el Volvo més venut a nivell mundial, però aquest EM90 no farà cap altra cosa que evidències que la marca sueca continua sent una de les referències en matèria de confort i luxe a l'hora de viatjar amb cotxe.