En Volkswagen estan d'enhorabona. I és que, per primera vegada en molt temps, la marca alemanya ha aconseguit situar un dels seus models a dalt de tot de la classificació de vendes a Espanya.

No és que sigui cap secret que els Volkswagen, en ser models que se situen en un punt intermedi entre les marques generalistes i les prèmium, tenen preus més alts que els de la gran majoria dels models que es venen a Espanya, per això no són tan fàcil fer d'ells models top vendes.

Però amb el Volkswagen T-Roc la marca alemanya sí que ha aconseguit fer d'ell el model més venut des de començament d'any. Ha estat el seu excel·lent ritme de vendes del mes d'abril passat el que ha ajudat que aquest SUV compacte que acaba de ser actualitzat hagi aconseguit la primera plaça.

 

Amb més de 6.200 vendes, no hi ha cap model al nostre mercat que s'hagi venut més en aquests primers mesos de l'any. Segurament per això, veient que la sev T-Roc és el model de moda al nostre país, a la marca alemanya han continuat apostant després de l'actualització de meitat de cicle per una carrosseria que, sens dubte, no és que passi desapercebuda.

Volkswagen continua apostant per la carrosseria cabrio de la sev T-Roc, el model més venut en aquest 2022 a Espanya

I aquesta no és cap altra que la carrosseria descapotable o càbrio, una carrosseria que afegeix un punt de glamur i d'esportivitat a aquest SUV compacte i que el converteix en un dels pocs models del seu segment amb aquest tipus de disseny.

El millor en aquest cas és que la diferència de preu entre el T-Roc normal i el T-Roc Cabrio, en els dos casos amb el mateix acabat, el denominat Life, i el mateix motor, un 1.0 TSI de 110 cavalls de potència amb un canvi manual de sis velocitats, no és enorme.

Com bé podem veure al configurador de la marca, el preu del T-Roc amb la carrosseria tancada és de 29.675 euros sempre que s'opti per finançar la compra amb la marca alemanya, mentre que el preu de la versió càbrio és de 33.710 euros, és a dir, poc més de 4.000 euros de diferència.

 

Tenint en compte que no és un model precisament barat ja de sèrie, no són pocs, sobretot els que busquen tenir un SUV diferent, els que estan disposats a paga aquest extra que implica tenir a la seva disposició un model descapotable.

D'altra banda, sent com és un Volkswagen és evident que aquest T-Roc arriba més que ben dotat de sèrie, amb l'últim en tecnologia de la marca alemanya i amb un equipament que el situa un esglaó per sobre de la resta de SUV amb els quals competeix.

No serà en cap cas el T-Roc Cabrio la versió més venuda d'aquest model, però sí que és un model perfecte per als que es volen donar un caprici.