El Volkswagen T-Cross pot presumir de ser l'opció més compacta dins de l'àmplia gamma de SUV que tenen a la venda la marca alemanya al nostre país. Si bé és cert que Volkswagen té dos models més que comparteixen segment amb aquest T-Cross, el T-Roc i el Taigo, un SUV cupè, els casos es posicionen com a models amb mides una mica superiors.
Així, aquest T-Cross es posiciona com un model perfecte per a aquells que ho volen per al dia a dia a la ciutat així com per a entorns interurbans i a més amb certes capacitats per recórrer autopistes i carreteres en llargs viatges sempre tenint en compte que estem davant d'un model amb certes mancances mecàniques.
Entre altres coses perquè, com passa amb el Seat Arona, la versió més senzilla d'aquest Volkswagen arriba amb un petit motor de tres cilindres de gasolina a penes 95 cavalls de potència, una potència que altes velocitats i, sobretot, si volem realitzar segons quins avançaments, és evident que ens pot quedar curta.
El Volkswagen T-Roc, un model més capaç que el T-Cross
És per això que, i allà hi ha també les xifres de vendes per demostrar-lo, són molt més al nostre país els que van als concessionaris de Volkswagen a la recerca del germà del T-Cross, el T-Roc. I és que, per molt que el T-Cross tingui un maleter amb tot just 10 l més de capacitat de càrrega que el T-Roc, que compta amb 445 L, les diferències importants arriben precisament al seu motor.
La versió més senzilla del T-Roc compta amb el mateix motor que el seu germà, però en aquest cas amb una potència de 110 cavalls, una diferència que depèn es notarà molt i ja converteix aquest T-Roc en una opció molt més polivalent. Es pot destacar també que aquest model acaba de ser actualitzat, per la qual cosa també a nivell tecnològic i de disseny, sobre tot interior, pot presumir de ser un pas endavant.
Per això molts estan disposats a pagar els més de 5.000 € de diferència que hi ha entre aquests dos models, amb, tal com podem veure en quecochemecompro.es, un preu de partida de la versió més senzilla del T-Roc de més de 29.000 euros i de gairebé 24.000 en el cas de la versió d'accés del T-Cross.
No és una diferència menor, això és evident, però també ho és que, com a producte, és una opció molt més completa el T-Roc que el T-Cross, que sí que es posiciona com una opció molt interessant per a un model gairebé exclusivament per al dia a dia en entorns urbans interurbans.