Un dels principals motius pels quals Volkswagen continua sent una de les marques més venudes a les carreteres europees és perquè, com ja han demostrat durant moltes dècades, els alemanys han sabut adaptar-se potser millor que altres marques generalistes a les tendències actuals a les carreteres.

Bona prova d'això és que precisament no ha estat cap altre que el Volkswagen T-Roc, el seu SUV urbà més venut de tots, el que en el passat 2022 va aconseguir arrabassar-li el trofeu al Golf ser el model més venut de la marca de les carreteres europees, acabant en una més que meritòria tercera posició tan sols superat pel Peugeot 208 i el Dacia Sandero, models molt més barats i d'una altra categoria.

Això sí, es pot tenir en compte que, precisament veient l'èxit que estava tenint tant el T-Roc com el T-Cross, les dues opcions que tenien fins aleshores la marca alemanya en el segment dels SUV de mida urbana, en Volkswagen van decidir anar un pas més enllà i llançar un model molt més atractiu referent al disseny respecte a aquestes dues opcions: el Taigo.

El Volkswagen Taigo, un SUV cupè molt top

Amb aquest model Volkswagen posava a la venda el seu primer el seu amb carrosseria cupè, un tipus de carrosseria que està guanyant cada vegada més pes a les carreteres tant d'Espanya com de la resta de mercats importants a nivell europeu i que aporta un nivell de dinamisme estètic superior als dissenys potser més neutres i conservadors dels seus dos germans de secret.

Però el millor de tot en aquest cas és que, a diferència del que va passar fa uns mesos, quan es va posar a la venda aquest model, ara aquest Taigo, comptant amb els descomptes actuals de la marca, pot a més presumir de ser el SUV de mida urbana més barata del catàleg de Volkswagen.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, aquest de partida de la versió més senzilla és de 25.240 €, és a dir, una mica més barat que la versió més senzilla de la gamma del T-Cross, que parteix des de 25.980 €.

Els dos arriben amb el mateix motor, en aquest cas un gasolina de 95 cavalls de potència associat a la transmissió manual, per la qual cosa, tenint en compte que és una opció amb un disseny més modern i amb un toc diferencia la bona part dels seus rivals directes, no és casualitat tampoc que aquest model hagi crescut molt en vendes en els últims temps a les carreteres espanyoles.