A Volkswagen són molt conscients de què, si bé és cert que el Golf i el Tiguan continuen sent els seus models més venuts a Europa i dues de les seves millors armes al vell continent, els models que es queden un esglaó per sota quant a mida i segment, els T-Roc, T-Cross i Taigo són tres opcions que cada dia que passa guanyen més adeptes, especialment al nostre país on el segment dels SUV de mida urbana és cada vegada més important.

 

Dels tres, el més compacte i el més senzill és el T-Cross, un model enfocat potser més a famílies que no tant el T-Roc i el Taigo, que tenen un punt més de disseny no tant pensant en l'habitabilitat i avencs en l'estètica. És precisament aquest model que acaba de rebre una actualització de meitat de cicle que segurament li va ajudar a continuar sent una de les autèntiques referències de Volkswagen tant a Espanya com a Europa, entre altres coses perquè amb aquest rentat de cara ha millorat en tots els sentits, especialment a nivell de qualitats i d'equipament.

Volkswagen renova la sev T-Cross

Els principals canvis d'aquest model arriben quant al seu equipament, comptant ara amb un nou sistema d'info entreteniment, un nou quadre d'instruments, noves qualitats així com novetats que passen per la introducció d'il·luminació LED així com nous ajuts a la conducció.

El que no canviïn són els seus motors, en els que en cap cas no es pot comptar amb l'etiqueta ECO que passen per opcions de gasolina ja siguin de 95, 115 o 150 cavalls de potència, en els dos casos més potents comptant amb la possibilitat d'unir-nos a una transmissió automàtica DSG de 7 velocitats.

 

El problema que té aquest model és que, si bé és cert que les versions d'accés a les versions de la més baixa són opcions molt interessants per a aquells que volen un Volkswagen senzill però conscients que és un model superior a la mitjana, són les versions més elevades quant a preu de les quals es disparen per sobre dels 30.000 €, i allà és on molts prefereixen anar directament a per un T-Roc, millor i més equipat en tots els sentits.

Segurament després d'aquesta actualització aquest Volkswagen continua sent, encara que sigui a l'ombra d'alguns dels seus germans de catàleg, un dels models més venuts de la marca alemanya al nostre país.