Una de les principals batalles que s'està entaulant actualment al mercat de l'automòbil a Espanya passa per veure quin fabricant acaba en segona posició com a marca a final d'any. La primera està ja més que adjudicada a Toyota, que amb gairebé 60.000 vendes avantatja en més de 10.000 a la segona, Kia. En el cas de Volkswagen, els alemanys n'ocupen una més que interessant tercera plaça a poc més de 1.000 vendes del fabricant coreà.

En aquest sentit, si bé és cert que Volkswagen i Kia van dirigits a dos perfils de conductor diferents, no és casualitat que la marca alemanya, que sempre ha tingut molt pes a Espanya, continuï sent una de les més venudes.

 

El seu model estrella és el T-Roc, un SUV de mida urbana que se situa un esglaó per sota del Tiguan i que competeix contra grans noms com és el cas del Peugeot 2008, el Toyota C-HR o el Renault Captur, entre molts altres. Això sí, com és habitual en Volkswagen, el T-Roc se situa un esglaó per sobre de la resta de generalistes en matèria d'acabats i equipament de sèrie.

L'oferta del Volkswagen T-Roc a Espanya

Un T-Roc que compta ara amb dues ofertes interessants, una que passa per un sistema de finançament i una altra que passa per un sistema de rènting. En el cas del finançament, l'oferta té com a protagonista la quota mensual, en aquest cas de menys de 150 euros. Això sí, al final del procés i després de 47 quotes més la quota final i comptant amb l'entrada i les comissions i interessos, el preu final a terminis supera els 33.000 euros.

 

Si optem pel rènting, l'oferta va associada a un contracte de 4 anys, és a dir, 48 mesos, amb un quilometratge màxim de 10.000 quilòmetres a l'any amb una entrada de més de 6.000 euros, per la qual cosa la despesa total en finalitzar el contracte haurà estat de poc més de 18.000 euros.

En els dos casos les ofertes van associades a la versió d'accés, una versió que compta amb un motor de gasolina de 110 cavalls de potència associat a una transmissió manual i a l'acabat més senzill. Això sí, com és habitual a la marca, és un model més que atractiu ja des del més bàsic, per això és un dels més venuts de la seva categoria malgrat ser més car que la immensa majoria dels seus rivals directes.