No és que sigui precisament cap secret que el Volkswagen Golf pot presumir no tan sols de ser un dels models més icònics venuts en la història de Volkswagen, sinó també de ser tota una institució en la indústria d'automòbil, almenys a Europa, on aquest compacte porta més de vuit generacions sent una autèntica referència en el seu segment.

Un model que, si bé és cert que almenys a Espanya no passa precisament pel seu millor moment a nivell comercial a causa del boom dels SUV, en alguns mercats com l'alemany continua sent un dels models més venuts. Això sí, conscients amb el fabricant alemany que l'etapa dels motors de combustió està cada vegada més a prop d'acabar-se, va ser fa ja un temps quan Volkswagen va decidir llançar al mercat el que molts consideren com el 'Volkswagen Golf elèctric', el ID.3.

 

Si bé és cert que fa un temps Volkswagen va posar a la venda una versió elèctrica del seu golf, aquest ID.3 es va convertir en el primer model dissenyat i fabricat pensat per ser un elèctric per part de la marca alemanya, i el model que va inaugurar la família ID en el fabricant.

El Volkswagen ID.3 és una de les referències del seu segment

Com bé saben els que s'han interessat en ell, Volkswagen acaba d'actualitzar-lo, amb alguns petits canvis referent al seu apartat estètic i millores referent a l'apartat mecànic i d'equipament.

És per això que, tenint en compte que és un model que a més arriba amb un descompte superior als 10.000 €, molts ho continuen considerant com una de les autèntiques referències en el seu segment per molt que opcions com el MG4, molt més barates, triomfin més actualment a Espanya.

 

Gràcies al descompte de més de 10.000 € fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES del govern, la versió més senzilla d'aquest Volkswagen té un preu de partida ara de poc més de 34.000 €. El millor en aquest cas és que, malgrat que es tracta de la versió més bàsica, Volkswagen l'ha dotat més que bé de sèrie en tots els sentits.

Sobre tot el que es refereix a mecànica, amb un motor de 204 cavalls de i una bateria que li permet tenir gairebé 430 km d'autonomia, una xifra ja més que considerable. Per als que necessitin més autonomia existeix la versió S, que millora el seu rang fins als gairebé 560 km per uns 6.000 euros més.