Sent com és una de les marques més veteranes i alhora més reeixides a les carreteres espanyoles i europees, és evident que en Volkswagen pot presumir de tenir i haver tingut als seus catàlegs alguns dels models més icònics a les carreteres del vell continent.

Un bon exemple d'això és el Volkswagen Passat, una berlina que es va convertir en tot un referent en el moment en què aquest tipus de models tenien molta popularitat, però que, amb el pas del temps i amb l'arribada dels SUV, ha vist com les seves vendes han caigut molt implicat fins al punt que la marca alemanya ha decidit tan sols conservar una versió familiar d'aquesta berlina en alguns mercats molt concrets.

 

Això sí, com bé saben aquells que sempre estan atents a les novetats de la marca alemanya, que Volkswagen hagi decidit deixar de banda les berlines clàssiques no significa que no hagi optat per llançar un model d'aquestes característiques dins de la seva família de models 100 × 100 d'elèctrics. I allà és on apareix el nou Volkswagen ID.7 com una opció realment interessant per a aquells que, això sí, no té un pressupost precisament molt ajustat.

El Volkswagen ID.7, una berlina familiar elèctrica cara però molt top

I és que la versió d'accés d'aquesta variant familiar de la berlina elèctrica de la marca alemanya té un preu de partida que es queda per sobre dels 58.000 €, mentre que la versió amb el nivell d'equipament superior supera els 61.000 €.

És més que cert que estem davant d'uns preus que provocaran que sigui molt difícil que aquest model aconsegueixi bones xifres de vendes a Espanya, però s'ha de tenir en compte que es tracta d'un dels elèctrics més interessants quant a prestacions.

 

Més enllà que arribi amb un motor de 286 cavalls de potència, una mecànica que li permet poder afrontar qualsevol tipus de situació sense cap tipus de problema a nivell de potència, arriba amb una bateria de 82 kW hora que li permet tenir una autonomia que es queda per sobre dels 600 km, una xifra que pot arribar a ser de fins a 700 km i ens movem habitualment per entorns urbans però que, això sí, serà també menor si ens movem habitualment per autovies i autopistes a altes velocitats.