A Renault eren molt conscients que, amb el fracàs comercial que va suposar el seu Kadjar, s'estaven quedant molt enrere respecte a altres fabricants en un dels segments de moda tant a Espanya com a Europa, el dels C-SUV.

És per això que en el fabricant francès van decidir no donar continuïtat a un model que havia fracassat a nivell comercial i apostar per començar de zero amb un nou model. Així va néixer el primer Austral, un model que ara sí que pot presumir de ser una de les millors opcions en el seu segment i un digne rival d'opcions tan consolidades al nostre país com són el Nissan Qashqai, el Hyundai Tucson o el Kia Sportage, entre altres.

 

Amb un nou llenguatge de disseny, una tecnologia molt interessant tant a nivell d'equipament com de motors així com amb un enfocament dinàmic i alhora familiar, aquest model de Renault es presenta com una de les opcions més interessants, fins i tot des de la versió més senzilla de totes, la més barata.

El Renault Austral és un SUV molt atractiu des d'a versió d'accés

Una versió d'accés que té un preu de partida que, comptant amb promocions i descomptes, es pot quedar per sota dels 30.000 €. A nivell mecànic és una versió que arriba amb un motor de 140 cavalls de potència associat a una transmissió manual, la qual cosa és més important, un sistema de micro hibridació lleugera que li permet no tan sols lluir l'etiqueta ECO de la DGT sinó també tenir consums bastant més moderats que els rivals directes que aposten per motors sense cap tipus d'hibridació.

 

Evidentment a nivell d'equipament i la tecnologia, sent com és la versió més senzilla de totes, aquest austral es troba bastant lluny de les seves millors versions, les més equipades i les més cares, però això no significa que no sigui un model que arribis molt ben equipat de sèrie i en el que no trobarem gens imprescindible a faltar.

A Renault són molt conscients que aquesta versió d'accés no serà, com sol ser habitual en tots els models, la més venuda, però fixar un preu tan baix en una versió senzilla que arriba molt ben dotat en tots els sentits és una bona estratègia comercial per part de la marca francesa.