El MG4 pot presumir de ser un dels autèntics responsables del creixement del cotxe elèctric a Espanya. Si bé és cert que aquest tipus de cotxes continuen estant molt per darrere quant a quota de mercat al nostre país respecte als cotxes que compten amb motors de combustió tradicionals, l'arribada d'un compacte com és aquest MG4 que pot presumir de tenir un preu de partida sense cap tipus de descomptes ni prestacions més baix que el que té el Volkswagen Golf més senzill de tots amb motor de gasolina, està provocant que cada vegada sigui més els que vegin la mobilitat elèctrica com una opció molt interessant.

Com bé saben els que s'han interessat en aquest model, la versió més bàsica de totes, si es tenen en compte tots els descomptes que per sobre de la taula la marca així com total dels ajuts del pla del govern per incentivar la venda dels cotxes elèctrics, té un preu que es queda per sota dels 20.000 €, és a dir, es tracta d'un compacte elèctric amb bona habitabilitat, bona capacitat de càrrega i unes dimensions d'un compacte a un preu d'un utilitari de gasolina.

 

Quant a les seves prestacions, la versió més senzilla de totes compta amb un motor de 170 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir 350 km d'autonomia, xifres ja més que correctes per a un model de les seves característiques i, sobretot, del seu preu.

El MG4 més interessant per relació qualitat preu

Tanmateix, per molt que la versió més barata sigui la més temptadora evidentment a nivell econòmic, es pot destacar que no és precisament la millor opció quant a relació qualitat preu. I és que si ens situem en esglaó per sobre, la versió que arriba amb l'acabat Comfort i amb la bateria de 64 kW hora i una mecànica de 204 cavalls de potència, és aquesta la que es converteix en la millor opció.

 

Entre altres coses perquè, com ocorre amb la versió més senzilla, si optem per finançar la compra amb la marca i fem ús de totes les promocions així com del total dels ajuts del pla del govern, el seu preu s'acaba quedant per sota dels 25.000 € i, a canvi, tenim un elèctric amb una autonomia de 450 km, és a dir, 100 km més que la versió més senzilla.

Amb gairebé 500 km d'autonomia aquest elèctric es converteix en una opció perfecta tant per al dia a dia en entorns urbans i interurbans com per afrontar viatges en autopistes i carreteres sempre que es planifiquen evidentment les parades, com ocorre amb la immensa majoria dels elèctrics actualment a la venda al nostre país.