Necessites un cotxe, vols que sigui nou i tens menys de 10.000 euros? Doncs la teva opció no és ja un Dàcia: és un Fiat i es diu Panda. A més, està a la teva disposició amb propulsió híbrida.
La motorització que equipa el vehicle, això sí, és molt discreta: es queda en, exactament, en 70 CV. El preu, evidentment, també resulta igual d'ajustat: es queda en 9.958 euros exactament si se li apliquen a la compra tots els descomptes possibles de marca i concessionari. Per descomptat, i com és norma últimament si el que es vol és gaudir del màxim descompte possible, has de finançar amb la mateixa marca, encara que al final acabi resultant més car. Existeix també una altra versió de 85 CV per al model 4x4 i l'híbrid de 6 velocitats, però el preu final de la compra ja es dispara i queda lluny de la barrera dels 10.000 euros.
Preu ajustat al màxim
El preu és ajustat, però l'equipament del cotxe no ha de ser obligatòriament escàs. La marca italiana posa a disposició per al seu Fiat Panda opcions com el climatitzador, el sostre solar o el navegador multimèdia a preus ajustats, però augmenta el cost final de l'operació. Amb aquests extres i aquest sobrecost, segurament el Panda deixa de ser una opció. En concret, hi ha versions com la sèrie especial Garmin que arriben a costar 18.900 euros.
Acabats bàsics
Acabats i materials no enganyen i configuren el Fiat Panda com el que és: un cotxe bàsic per a tots aquells que prefereixen estrenar a confiar en un cotxe d'ocasió. El cert és que el Panda es bat amb ells de tu a tu amb eficàcia i és una opció interessant per a qui posa el plaer que suposa un cotxe nou per davant d'altres qüestions. La practicitat i l'economia són, juntament amb el preu, les virtuts principals del model. És, en definitiva, el que tots esperem d'un cotxe com aquest.