A Lexus són molt conscients que, sent com són una marca prèmium, no ho tenen precisament fàcil al nostre país. D'una banda perquè, a diferència del que ocorre respecte alguns països del nord d'Europa, les marques prèmium al nostre país tenen menys pes. Per un altre, perquè a més es pot tenir en compte que el domini entre les prèmium que exerceixen des de fa ja molts anys fabricants com Mercedes, BMW i Audi és més que notable.

No és casualitat llavors que el fabricant prèmium de Toyota opti de tant en tant per llançar promocions que converteixen als seus models més venuts en opcions realment interessants, sobretot tenint en compte que, com no podia ser de cap altra forma sent com és la marca prèmium del fabricant japonès, a Lexus estan apostant també pels motors híbrids auto recarregables, un tipus de motor cada vegada més popular a les nostres carreteres.

 

Un bon exemple d'aquestes interessants promocions és la que té actualment el model més venut de la marca com el seu protagonista: el Lexus UX. En aquest cas estem davant d'un SUV que té l'Audi Q3, el BMW X1 i el Mercedes GLA com els seus principals protagonistes, per la qual cosa evidentment no el té res fàcil.

El Lexus UX, una compra més intel·ligent que els prèmium alemanys

Tenint en compte totes les ofertes i les promocions actuals, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 37.000 € sempre que es finança la compra amb la marca. Un preu que, per molt que no sigui baix, sí que deixa aquest model per sota dels seus rivals alemanys, el que el converteix ja per si mateix és una opció més interessant.

 

Tanmateix, el millor argument de venda d'aquest model és que arriba de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable de 184 cavalls de potència, una mecànica que li permet no tan sols lluir l'etiqueta ECO de la DGT si no tenir prou potència per afrontar qualsevol tipus de maniobra sense cap tipus de problema i, a més, uns consums bastant més baixos que els que marquen els seus rivals alemanys, que no compten amb una mecànica d'aquestes característiques en les seves versions d'accés.

No és casualitat llavors que, si ja abans d'aquesta promoció aquest model podia presumir de ser el més venut de la marca, siguin molts els que assegurin que continua guanyant quota de mercat per molt que hi continuï sent per darrere dels prèmium alemanys.