El Citroën C4 s'ha convertit en un dels models de referència de la marca francesa al nostre país des de fa ja uns quants anys. Un model que compta amb la particularitat de tenir un disseny i una carrosseria clarament diferenciada d'alguns dels seus rivals directes i que l'apropa molt més als SUV que als compactes tradicionals.

 

Sent conscients del pes que té aquest model als concessionaris de la marca al nostre país, en Citroën van optar fa ja un temps per introduir una nova mecànica a la seva gamma, un motor micro hibridat que li permetia lluir l'etiqueta ECO de la DGT. Aquest cas es tractava d'una mecànica de gasolina de 136 cavalls de potència associada a un sistema de transmissió automàtica que el convertia en una de les opcions més interessants per a aquells que buscaran l'etiqueta ECO de la DGT però sense comptar amb un HEV o un GLP.

Citroën amplia la gamma del seu C4 MHEV

Aquesta versió de 136 cavalls de potència ja pot presumir de ser una de les millors opcions en el seu segment a Espanya amb un preu de partida que es queda just per sobre dels 29.000 € i amb un equipament de sèrie molt notable.

Però sent conscients que aquest tipus de mecàniques són cada vegada més populars, a la marca francesa anotat per ampliar les possibilitats en aquest sentit introduint en la seva gamma un nou motor també amb aquest sistema de micro hibridació i amb la transmissió automàtica però amb menor potència, en aquest cas de 100 cavalls.

 

En aquest cas el preu de partida d'aquest Citroën C4 amb el motor micro híbrid de 100 cavalls de potència es queda just per sota dels 28.000 €. No hi ha gaire diferència de preu entre aquests dos models i evidentment, si el pressupost no és un problema, és millor anar a buscar la versió de 136 cavalls de potència que és per la versió de 100 cavalls de potència, però el fet d'ampliar el llit amb aquesta nova versió més senzilla segur que provocarà que les vendes d'aquest quatre documents de forma notable.

Un model, el C4, que de moment no se sap si té una continuïtat en un futur no molt llunyà i que, amb l'arribada del nou C3 Aircross està encara més contra les cordes.