Toyota s'ha caracteritzat en els últims anys per ser la marca que més ha apostat pels motors híbrids, en concret pels motors híbrids auto recarregables. Aquesta aposta més que notable i que molts van considerar molt arriscat fa ja uns anys s'ha convertit en el seu millor argument de venda, i ha provocat de fet que siguin molts els fabricants que ara que han vist com aquest tipus de motors de la marca japonesa ja estan arrasant, estiguin apostant per ells.

Tanmateix, que els últims anys molts hagin associat a Toyota amb termes com a eficiència i baixos consums això no significa que la marca japonesa no pugui presumir d'haver tingut i de continuar tenint al seu catàleg models molt cònics entre aquells conductors que sempre han tingut els esportius com la seva referència.

 

Un bon exemple d'això és un model que, potser sense ser al nivell del Supra és el que es refereix a estatus dins del mercat, sí que va tenir molt bona acceptació en el seu moment, entre altres coses pel seu disseny icònic: el Toyota MR2.

Toyota treballa en la resurrecció del famós MR2

Si bé és cert que des de la marca japonesa no s'ha anunciat res oficial en aquest sentit, no són pocs els que fa ja un temps van veure en la presentació d'un prototip per part de la marca japonesa la intenció més que evident del fabricant de ressuscitar a aquest model, encara que evidentment amb un disseny molt diferent que, això sí, mantenia l'essència de l'esportiu.

Aquest prototip no és altre que el FT-Se Concept, un model que, com apuntaven en Toyota quan el van presentar, "és una visió de com un automòbil esportiu elèctric amb bateria podria convertir-se en un vehicle únic per accelerar el pols del conductor i fomentar un vincle a llarg termini".

 

La idea del fabricant en un inici era apostar perquè aquest model s'acabarà convertint en un model de producció amb un motor elèctric, però en els últims temps s'ha començat a parlar ja de la idea de convertir-lo en un model amb un motor de combustió tradicional cap tipus d'ajuda elèctrica.

De moment no deixa de ser un model en fase de desenvolupament i falta saber si acabarà sent una realitat, però és evident que amb un disseny tan atractiu molts estarien encantats de veure-ho pels carrers.