Toyota va ser la primera marca que va apostar fa ja molts anys de forma clara i contundent pels motors híbrids. Una aposta que al principi va generar certa controvèrsia i no van ser pocs els que van argumentar, tenint en compte que llavors ningú no es plantejava un futur com l'actual, que els japonesos no estaven encertant.

El temps, com bé ha quedat demostrat, els ha donat la raó. I és que, a falta de saber les xifres de vendes d'aquest mes de març, Toyota pot presumir de ser la marca amb més matriculacions en aquest 2022 a Espanya i tenir ni més ni menys que els dos models més d'èxit al nostre mercat: el Corolla i el C-HR.

 

Dos models que, si bé és cert que pertanyen a segments diferents, tenen una cosa en comú: el seu motor hibrido. Aquest tipus de motors està guanyant molt pes a Espanya, entre altres coses perquè són motors que permeten tenir l'etiqueta ECO i que, com els dièsel al seu dia, prometen molt bons consums.

Tanmateix, l'aposta de Toyota va un pas més enllà, i té diversos models que també es poden configurar amb motors híbrids endollables. Un d'ells, de fet, és el PHEV amb la quota de rènting més baixa avui dia a Espanya.

El Toyota Prius Plug-In és un dels millors models de la seva categoria i amb una quota de rènting molt top

No és cap altre que el Prius, el model que representi millor que cap altre aquesta aposta per la hibridació que Toyota va dur a terme fa anys. Un Prius que ha anat evolucionant amb els anys i que ha vist que, malgrat no ser en cap cas el model més venut de la marca, sí que ha obert camí als RAV4, Corolla, Yaris, Yaris Cross, etcètera.

La generació actual del Prius arriba amb un motor híbrid endollable que pot presumir de tenir el millor dels motors de gasolina així com el millor dels motors cent per cent elèctrics. Motors que, si bé no compten amb el suport que compta els HEV o els micro híbrids, van a poc a poc guanyant adeptes.

 

En aquest cas, aquest Prius arriba com una berlina compacta amb un disseny atractiu i una mecànica que, al marge de les seves bones prestacions, pot arribar a superar els 40 quilòmetres en manera cent per cent elèctric si es fa una bona gestió de la bateria.

El millor de tot és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de la quota de rènting mensual d'aquest Prius PHEV és de tan sols 401 euros al mes si optem per un contracte de 5 anys (60 mesos) així com per un quilometratge màxim anual de 15.000 quilòmetres.

Tenint en compte que en la quota de rènting ja està inclosa l'assegurança, el manteniment, la gestió de multes o l'ITV, entre altres coses, és evident que és una quota molt interessant per un Prius PHEV que continua sent un dels millors en el seu segment.