Amb gairebé 2.000 matriculacions el mes d'octubre passat, el Toyota Yaris Cross aconseguia acaba en la tercera posició al nostre país, el seu millor registre des que es va posar a la venda fa ja més de 2 anys.

Tenint en compte les bones xifres de vendes que havia tingut aquest model en els mesos anteriors, els bons resultats d'octubre han ajudat que el Yaris Cross se situï ara en una més que destacable dotzena posició en el rànquing general d'aquest 2023.

 

És cert que té dos models de la pròpia marca per davant, el C-HR i el Corolla, i que de fet el C-HR és un model amb qui comparteix segment, però ocupar una posició tan elevada al nostre país evidència l'encert de la marca japonesa amb aquest model.

I és que un dels millors arguments de venda d'aquest Toyota és la seva excel·lent relació qualitat/preu, sobretot tenint en compte que, com no podia ser de cap altra forma, aquest SUV passa per ser el model amb motor híbrid auto recarregable més barat d'Espanya.

El Toyota Yaris Cross, l'HEV de moda a Espanya

Amb la nova generació del C-HR ja a la venda a Espanya, el preu de partida del Yaris Cross el converteix en una opció més racional, sobretot per a aquells que utilitzaran aquest model de forma habitual per a desplaçaments urbans i alguna escapada o viatge en autopista, on, sense ser el seu millor terreny de joc, no pateix tampoc massa.

 

Tal com podem veure al configurador de Toyota, el preu de la versió d'accés, la que compta amb l'acabat Active, ja molt complet de sèrie, així com amb el motor HEV de 116 cavalls de potència unit a una transmissió automàtica CVT, és de menys de 25.000 euros. Això sí, comptant amb interessos i comissions, el preu final a terminis acaba sent superior a 30.000 euros.

En qualsevol cas, tenint en compte a més que els consums d'aquest model, especialment en cicle urbà, són molt baixos, no és casualitat que molts ho vegin com un SUV urbà però polivalent i, sobretot, amb una excel·lent relació qualitat/preu.