Toyota s'ha convertit en la marca més venuda a nivell mundial per diversos motius. Tanmateix, segurament el motiu pel qual el fabricant japonès domina nivell global és per la seva aposta clara i decidida pels motors híbrids.

I és que aquest tipus de motors es posiciona com una opció perfecta per poder tenir l'etiqueta ECO de la DGT i a més fer-ho amb models amb un baix consum sense haver de necessitar cap tipus de càrrega a la seva bateria com sí que el necessiten evidentment els models com tu ets 100 × 100 elèctrics o híbrids endolla parlis.

 

Tanmateix, que Toyota hagi passat el seu actual domini als motors híbrids no implica que la marca japonesa no sàpiga que en un futur els models 100 × 100 d'elèctrics seran els veritables dominadors a nivell mundial. És per això que el fabricant japonès ja ha fet el seu primer pas en aquest sentit.

Ha fet creant una submarca anomenada Beyond Zero, BZ, que compta a amb un model que es pot reservar al nostre país i que està cridat a ser un model determinant a la marca en els propers anys: el bZ4X.

El Toyota bZ4X tan sols està disponible a Espanya amb rènting

El curiós en aquest cas és que, a diferència del que sol ser habitual en totes i cada una de les marques amb alguna excepció, Toyota apostat per la comercialització diferent amb aquest model. I és que, tal com podem veure en el configuradors del fabricant del Japó, tan sols podem aconseguir aquest model a través d'un sistema de rènting.

Com bé podem veure en la pàgina web de la marca, per aconseguir la versió més senzilla d'aquest model haurem de donar una entrada de 7.246 € en un contracte de 48 mesos, és a dir, quatre anys, amb una quota mensual de 695 € i amb un quilometratge màxim de 10.000 km a l'any.

 

Això sí, es pot tenir en compte que com apuntar en Toyota, aquesta quota ja està calculada tenint en compte la sortides del Pla MOVES, per la qual cosa si no es compten amb aquests ajuts, que poden arribar a ser de fins a 7.000 euros, la quota mensual ascendeix a 841 euros al mes.

Si bé és cert que és un model que arriba més que bé dotat en tots els sentits, no són pocs els que apunten que, tenint en compte que la quota no és precisament baixa i que aquest model està entrant en un segment ja molt competit i amb noms molt assentats, a Toyota no li serà res fàcil que aquest nou model, el seu primer 100 × 100 elèctric a nivell global, tingui l'èxit esperat.