Són moltes les decisions que ha pres Toyota a Espanya en els últims temps que l'han ajudat a convertir-se en la marca més venuda al nostre mercat. Entre elles, segurament la més important ha estat la de continuar apostant de forma constant pels seus motors híbrids auto recarregables, un tipus de mecànica cada vegada més popular a les carreteres espanyoles i europees i que presumeix de ser el millor argument del fabricant japonès.

I és que, més enllà que aquest tipus de mecàniques permetin lluir l'etiqueta ECO de la DGT i arriben de sèrie amb una transmissió automàtica, un tipus de transmissió també cada vegada més demandada a Espanya, els motors híbrids de Toyota poden presumir de ser dels més fiables del mercat així com també dels més eficients.

 

S'hi ha de sumar també una gamma de models amb diferents tipus de carrosseries que cobreixen bona part dels segments que triomfen a Espanya així com una molt bona relació qualitat preu en la immensa majoria dels seus cotxes. No és casualitat llavors que hagin estat molts els que s'hagin sorprès en veure que la marca japonesa hagi decidit posar a la venda a Espanya una versió d'un tipus de cotxe que triomfa de forma exagerada en mercats com el dels Estats Units però que tot just té presenciem el país.

El Toyota Hilux mes top es ven a Espanya

No és altre que el Toyota Hilux, una pick-up que no és precisament petita i que, a més, a diferència del que passa amb la immensa majoria de models de la marca japonesa, no compta amb un motor híbrid auto recarregable, sinó amb un motor dièsel.

En aquest cas la marca japonesa ho ofereix amb dues versions, una de 150 cavalls i una de 204 cavalls, sent aquesta la més potent i l'única que es pot configurar juntament amb el nivell d'acabat més esportiu, el GR Sport.

 

En el cas de la versió més senzilla té un preu de partida que es queda just per sota dels 44.000 euros, mentre que en el cas de la versió més potent i amb millor acabat el seu preu frega els 60.000 euros, pel que és més que evident que a aquest model, per molt que triomfi de forma evident als Estats Units, li costarà molt triomfar en un mercat com és l'espanyol on les pick-up tot just tenen sortida.