No és que sigui precisament cap secret que són moltes les marques que ja temen les bones xifres de vendes que pugui aconseguir al nostre país el MG3. I és que és de sobres conegut que la nova proposta de la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors passa per ser l'utilitari amb motor híbrid auto recarregable més barat actualment al nostre mercat.

Com sol ser habitual a la marca, aquest model basa i basarà i, a més, en arribar amb una proposta mecànica bastant més potent i interessant que la que tenen alguns dels seus rivals directes, sobretot el Toyota Yaris i el Renault Clio, dos dels utilitaris híbrids auto recarregables amb millor quota de mercat a Espanya.

 

Precisament sent conscients del mal que pot fer als seus models l'arribada del MG3, tant en Toyota com en Renault han aprofitat les últimes setmanes per llançar interessants promocions per al seu Yaris i el seu Clio en les seves versions híbrides auto recarregables, unes formacions que han provocat que els dos es converteixin en dos dels models més venuts en el nostre país.

El Toyota Yaris continua sent un model molt difícil de batre

Si bé és cert que el Renault Clio pot presumir de portar més vendes acumulades en el que portem d'any respecte al Toyota Yaris, es pot tenir en compte que el model francès té diferents propostes mecàniques mentre que el model japonès centra gairebé totes les seves vendes en la versió d'híbrid auto recarregable.

Així, que el Yaris hagi acabat en sisena posició aquest mes d'abril passat i que ocupi la 12a posició en el que portem d'any no deixa de ser un reflex de l'èxit que està tenint aquest model en els últims temps i, a més, un avís molt seriós per a MG.

 

I és que, si bé és cert que són molts els que apunten que aquest MG3 no tan sols pot robar-los vendes als seus rivals directes per mecànica sinó també alguns rivals directes amb motors de combustió però que tenen un preu molt similar, no serà res fàcil que el nou utilitari aconsegueixi desbancar d'una banda al Toyota i per altre al Renault, almenys en les seves versions híbrides auto recarregables.

Sobretot tenint en compte que, especialment en el cas de Toyota, la marca japonesa té l'argument de la fiabilitat com una de les seves millors armes.