Va ser fa ja molts anys quan Toyota es va avançar a la immensa majoria de marques potents a nivell mundial i va apostar pels seus ja famosos motors híbrids auto recarregables. En un inici no van ser pocs els que no van apostar precisament per ells, i fins i tot pot connectar a la marca japonesa assegurant que aquest tipus de motors no anaven a triomfar.

Tanmateix, tan sols fa falta veure les xifres de vendes que ha aconseguit aquest fabricant a molts mercats potents de tot el món, i sobretot tenir en compte que es tracta de la marca més venuda a tot el planeta, per adonar-se de l'encert del fabricant.

 

En aquest sentit, no deixa de ser curiós que Toyota, una marca que va apostar per la hibridació molt abans que d'altres, no estigui tenint precisament aquesta mateixa inquietud per apostar amb els cotxes 100 × 100 d'elèctrics. Són molts els que asseguren que el fet que Toyota no estigui apostant pels elèctrics és perquè la marca considera, a diferència de d'altres, que encara no ha arribat el moment d'apostar al 100 × 100 que és molt millor continuar apostant pels seus motors híbrids fins que els elèctrics s'assenteixen del tot.

Toyota llançarà un Highlander elèctric

Això sí, que el nombre de cotxes 100 × 100 d'elèctrics al catàleg de Toyota als diferents mercats en els formatge sí, que el nombre de cotxes 100 × 100 d'elèctrics al catàleg de Toyota als diferents mercats en els quals és present sigui molt menys al d'altres marques no significa que la marca no vagi a anar a poc a poc ampliant la seva gamma de cotxes amb aquest tipus de motor. Un bon exemple d'això són els plans que tenen amb el que és el seu segon SUV més venut al mercat nord-americà, un dels més potents a nivell mundial: l'Highlander.

 

Malgrat que encara no és oficial, ja estar entorn del fabricant japonès asseguren que la marca optarà per llançar una versió elèctrica d'aquest sud que se situa un esglaó per sobre del RAV4 i que alhora es diferencia del famós en Land Cruiser sent una opció menys tot terreny i més familiar.

La idea de la marca és continuar apostant pels motors híbrids auto recarregables, però alhora llançar una versió 100 × 100 elèctrica que ajudi a augmentar la quota de mercat d'aquest tipus de models en un terreny cada vegada més favorable als elèctrics com és el mercat nord-americà.