Un dels grans objectius que té Toyota de cara al proper any és el de tornar a demostrar que l'èxit que ha tingut en aquest 2023 no és casualitat. I és que, per molt que faltin encara uns dies perquè el present curs acabi, la marca japonesa té ja més que assegurada la primera posició en el rànquing de les marques mes venudes.
És per això que Toyota, més enllà de saber que la nova generació de la sev C-HR i l'arribada del Corolla Cross pot ser que li ajudi molt en el pròxim 2024, està cuidant, i molt, al que és ara el seu model més venut, que no és cap altre que el Corolla.
Sí, Toyota ha aconseguit convèncer molts espanyols que els compactes no són morts i que, en el cas del seu Corolla, que passa per ser ni més ni menys que el tercer cotxe més venut a Espanya tan sols superat pel Dacia Sandero i el Seat Arona, és una opció imbatible per relació qualitat/preu.
L'oferta del Toyota Corolla a Espanya
És per això que el model estavella de la marca del Japó compte ara amb una promoció més que interessant, entre altres coses perquè la marca l'ofereix en la seva versió d'accés per tan sols 175 euros al mes, una quota més que interessant.
Això sí, com sol ser habitual en aquests casos, l'oferta va lligada a condicions específiques de finançament, entre elles el fet d'haver de donar una entrada de més de 7.000 euros i afrontar, després de 48 quotes de 175 euros, una quota final de gairebé 16.000 euros si optem per quedar-nos amb el cotxe. Si a això se li sumen els interessos i comissions, el preu final a terminis supera els 31.000 euros, un preu que el converteix en una opció interessant per a aquells que busquen un compacte polivalent.
I és que un dels punts forts d'aquest model és el seu motor híbrid auto recarregable de 140 cavalls, una mecànica que Toyota ha fet evolucionar en la recent actualització de meitat de cicle del seu compacte i que és ara més eficient quant a consums i a més, més potent, el que li permet ser també un model més que apte per afrontar llargs viatges en carretera i autopista sense problemes de potència com si que tenia en algunes ocasions el Corolla 'antic'.
A tot això se li ha de sumar el fet que aquest model compta, com tots els HEV, amb l'etiqueta ECO de la DGT, un punt molt al seu favor especialment per als que viuen a les grans ciutats del nostre país, que són la majoria.