Toyota reforça la seva ofensiva híbrida amb la segona generació del C-HR, que el 2025 ja acumula 8.219 matriculacions i se situa com el segon model més venut de la marca a Espanya. El SUV manté la silueta cupè que el va distingir en la seva estrena de 2016 i, alhora, poleix cada secció de la carrosseria per guanyar aerodinàmica sense renunciar a un estil rotund.
El nou C-HR mesura 4.362 mm de llarg, 1.832 mm d'ample i 1.564 mm d'alt, sobre una batalla de 2.640 mm. Aquestes cotes permeten un habitacle de tall esportiu amb un maleter de 362 litres, capaç de respondre a l'ús quotidià sense perdre l'enfocament urbà. El frontal adopta òptiques més afilades i un para-xocs de traços angulars, mentre el sostre flotant i els passos de roda musculosos reforcen la identitat del model.
La gamma mecànica arrenca amb el Hybrid 140, que associa un 1.8 de cicle Atkinson i un motor elèctric de 70 kW per lliurar 140 CV, accelerar de 0 a 100 km/h en 10,2 s i firmar 4,7 l/100 km de consum. Per sobre se situa el Hybrid 200, amb un segon propulsor elèctric en l'eix posterior que habilita la tracció total: 197 CV, 7,9 s en el 0-100 km/h i 5,1 l/100 km. Completa l'oferta el Plug-in Hybrid 220, dotat d'una bateria de 13,6 kWh que possibilita 66 km 100 % elèctrics i redueix la despesa mixta a 0,8 l/100 km.
En aquest sentit, l'estructura comercial s'articula en set nivells que cobreixen des d'un equipament essencial fins a propostes de tall esportiu i versions endollables amb enfocament prèmium.
Gamma, equipaments i preus
Activi obre el catàleg amb llantes de 17 polzades, accés i engegada sense clau, climatitzador bizona i quadre digital de 12,3 polzades. Associat al Hybrid 140, fixa un preu de 31.050 euros. Advance afegeix llantes de 18 polzades, climatitzador trizona i pantalla multimèdia també de 12,3 polzades; la seva tarifa ascendeix a 31.800 euros amb el motor de 140 CV i a 35.300 euros si s'opta pel Plug-in Hybrid 220.
Spirit eleva el llistó amb llantes de 19 polzades, contraporta motoritzada, tapisseria específica i seients davanters calefactables. Part de 34.250 euros amb el Hybrid 140 i assoleix 37.750 euros en la variant endollable, que també s'ofereix com Spirit Edition incorporant acabat interior bordeus i sostre panoràmic sense increment de cost.
La línia GR SPORT imprimeix una estètica més agressiva mitjançant llantes negres de 19 polzades, carrosseria bitò i seients amb més subjecció lateral. Amb el Hybrid 200 se situa en 38.250 euros, idèntica xifra que la corresponent versió Plug-in Hybrid 220. Per últim, les GR SPORT Edition i GR SPORT Black Edition representen el cim: 40.250 euros, llantes exclusives de 20 polzades i la possibilitat de prescindir del sostre panoràmic en l'acabat Black.
Es pot destacar que el C-HR endollable pot acollir-se a l'actual pla d'ajuts a la mobilitat elèctrica, la qual cosa redueix el desemborsament fins a 5.000 euros si es lliura un vehicle per a desballestament. Amb això, la forquilla real oscil·la entre 26.050 i 35.250 euros amb promocions i ajuts, configurant una proposta competitiva dins del segment dels SUV compactes electrificats.